
Blog & More
Always a leader, now a reader!
Blogul Readder
Noutăţi
Weekendul trecut am avut parte de o experienţă cel puţin remarcabilă – din mai multe motive! – într-un restaurant de provincie, dar cu ștaif și prete ...
La un eveniment din comunitatea Leadder, la care am participat alături de 100 de persoane din top managementul companiilor în care își desfășoară act ...
Un nou an, un nou început! Ianuarie e luna în care te trezești plin de entuziasm, hotărât să cucerești lumea și să-ţi împlinești visurile. E acel ...
Zilele acestea, cu toţii ne confruntăm cu provocări neobișnuite. Atmosfera din jur este încărcată de incertitudine și neliniște. Frica s-a făcut inte ...
Mi-am petrecut multe vacanţe de vară la ţară, așa cum sunt convinsă că au făcut majoritatea celor din generaţia mea, și amintirile din zilele petrecu ...
Frica de greșeală din anii de școală Nu știu cum au trăit alţii anii de școală, dar dacă faci parte din generaţia X, e foarte posibil să fi simţit ...
Cine ce citește
Cărţi recomandate de echipa Leadder
O recomandarea de la colega noastră, Alina Perrin, despre succes - pentru că succesul are tot atâtea forme cât sunt oameni care să-l întruchipeze. ...
Mai mult nu e întotdeauna mai bine, mai ales atunci când vorbim despre activităţile în care investești timp și energie.„Esenţialismul. Disciplina de a ...
În 2005, The Walt Disney Company văzuse vremuri mai bune. Schimbări tehnologice fulminante, o piață suprasaturată și hipercompetitivă, și o echipă cu ...
Cine ce citește
Recomandările partenerilor noștri
Potrivită pentru viitori și actuali antreprenori, manageri, și pentru toţi cei care vor să dobândească claritate în business deopotrivă, „O pereche de ...
De unde vine fericirea? Cum reușim să găsim sens în ceea ce facem? Cum ne descoperim scopul?Despre asta este vorba în „Ipoteza fericirii. Armonia dint ...
Articole
Cum să stimulezi progresul afacerii: ghid de dezvoltare organizaţională
Descopera cum strategiile de problem solving influenteaza dezvoltarea sanatoasa a companiei tale
Strategii eficace de problem solving pentru antreprenori
Descopera cum strategiile de problem solving influenteaza dezvoltarea sanatoasa a companiei tale
Cultura organizaţională: catalizatorul ascuns al succesului în afaceri
Descopera cum cultura organizationala influenteaza performanta si strategiile pentru a o modela in avantajul companiei tale
7 lucruri esenţiale pe care le poţi afla despre afacerea ta prin analiza P&L
Descopera ce poti afla despre afacerea ta prin analizarea unui P&L. Acest lucru iti va oferi o imagine de ansamblu asupra performantei financiare si strategice.
Managementul Timpului: Secretele unei planificări eficiente pentru succes personal și profesional
Descopera tehnici de managementul timpului pentru a-ti spori productivitatea si calitatea vietii.
Strategii de Comunicare: Cum să Vorbești ca să Fii Ascultat
Descopera cum poti sa comunici pentru a fi ascultat in afaceri! Afla cum iti poti imbunatati comunicarea in cadrul companiei tale pentru a obtine rezultate mai bune.
De ce educaţia financiară poate face diferenţa dintre succes și eșec în afacerea ta
Afla de ce educaţia financiară este esenţială pentru afacerea ta. Învaţă cum să economisești și să gestionezi banii într-un mod responsabil și eficient
Cum să construiești o cultură organizaţională puternică și durabilă
Creeaza o cultura organizationala puternica si durabila prin comunicare, angajamentul angajatilor si dezvoltarea valorilor cu care echipa ta se poate identifica
Cum alegi cursul de management potrivit
Afla cum sa eviti greselile frecvente si cum sa alegi cel mai potrivit curs de management pentru tine sau pentru echipa ta.
Cum poţi folosi tehnici de problem solving pentru un leadership eficace
Afla cum sa devii un lider mai bun prin tehnici eficiente de problem solving, imbunatatindu-ti abilitatile si crescand in cariera ta profesionala.
Cum poate ajuta un curs de finanţe dezvoltarea afacerii tale
Învaţă cum sa iti dezvolti afacerea cu ajutorul unui curs de finante. Afla totul despre planificare bugetara, investitii si strategii de crestere a veniturilor!
8 metode simple pentru a mări productivitatea muncii la birou
Afla cum sa te organizezi, concentrezi si cum sa iti planifici responsabilitatile in asa fel incat sa iti maresti productivitatea muncii la birou.
Ce este un P&L? Cu ce ajută acesta în dezvoltarea unei companii?
Descopera ce este P&L si cum poate contribui la dezvoltarea unei companii. Afla cum poate fi folosit pentru gestionarea financiara si evaluarea performantei.
Comunicare în afaceri: cum îţi poţi dezvolta skill-urile necesare unei comunicări productive
Descopera cum poti sa comunici productiv in afaceri! Afla cum iti poti imbunatati comunicarea in cadrul companiei tale pentru a obtine rezultate mai bune.
9 greșeli frecvente în managementul timpului
Descopera noua greseli frecvente in managementul timpului si solutiile concrete pentru a le depasi, sporind astfel productivitatea si calitatea vietii.
Tehnici de negociere: de ce sunt importante și cum le dezvolţi
Negocierea este un element esential al unor relatii reusite. Invata beneficiile tehnicilor de negociere si cum sa le dezvolti, pentru a obtine rezultatele dorite.
13 calităţi mai puţin cunoscute ale unor lideri de succes
Descopera care sunt calitatile necesare pentru a fi un lider de succes. Afla ce abilitati trebuie sa aiba un lider pentru a-si atinge obiectivele.
Calităţile unui manager bun: tot ce trebuie să știi
Un manager are calitati precum spiritul de lider, abilitatea de a lua decizii si capacitatea de a motiva echipa. Afla acum totul despre abilitatile unui manager.
Cum să îţi dezvolţi organizaţia prin strategii și tactici eficiente
Descopera cum sa iti dezvoltati organizatia prin strategii si practici eficiente. Invatata cum sa obtii rezultate optime si sa dezvolti afacerea pe termen lung.
Ce este dezvoltarea organizaţională: 5 beneficii pentru companie
Dezvoltarea organizationala aduce companiilor productivitate crescuta si angajati mai bine pregatiti. Aceasta conduce la reusite pe termen lung si profit crescut.
Utilizarea metodelor de problem solving în business
Exploreaza modul în care metodele de problem solving pot fi folosite pentru a rezolva problemele întâmpinate de afaceri şi pentru a implementa soluţii eficiente
Cum să folosești un curs de management pentru a îţi crește afacerea
Meta descriere: Cum sa folosesti un curs de management pentru a iti creste afacerea. Afla cum poti sa iti imbunatatesti afacerea cu ajutorul unui curs de management.
Educaţia financiară: de ce este importantă pentru afacerea ta?
Afla de ce educaţia financiară este esenţială pentru afacerea ta. Învaţă cum să economisești și să gestionezi banii într-un mod responsabil și eficient.
Ce înseamnă productivitatea la locul de muncă?
Vrei să obții mai mult timp liber și să devii mai productiv? Descoperă secretele managementului timpului și transformă-ți viața profesională și personală. Citește acum!
Manager vs Lider: care sunt principalele diferenţe și cum să le observi
Afla diferentele intre un manager si un lider si care sunt calitatile lor specifice! Descopera cum contribuie fiecare in moduri diferite la succesul companiei
Managementul timpului: 8 strategii dovedite pentru a-ţi atinge obiectivele, a reduce stresul și a crește productivitatea
Vrei să obții mai mult timp liber și să devii mai productiv? Descoperă secretele managementului timpului și transformă-ți viața profesională și personală. Citește acum!

Abonează-te la Newsletter
materiale utile din programe sau surse de informare și inspiraţie.