Always a leader, now a reader!

Sebastian Samson Leadder

Voi spune din start că răspunsul la întrebarea din titlul este „nu, clientul nu are întotdeauna dreptate”... dar trebuie să fie pe primul loc. 😃 ,,Cli ...

Factorul Merlin – Chei către regatul organizaţional

Unul dintre colaboratorii Leadder a fost promovat în funcţia de director general și m-a întrebat ce ar trebui să facă în primele câteva săptămâni și c ...

Dan Cantaragiu Leadder

Merită să aloci doar 3% din timpul tău pentru a-ţi crește șansele de a reuși în viaţă? Ești dispus să investești numai 5 ore săptămânal pentru a te b ...

Eduard

În cadrul cursului nostru de educaţie financiar-contabilă Color Accounting, în momentul în care analizam împreună cu participanţii ce sunt activele p ...

Cătălina

Când te duci seara la culcareŞi-ţi pui o mână sub obraz,Să te întrebi, cu-ngrijorare:„Ce am făcut eu, oare, azi?”…Cât timp tu n-ai făcut nimic,Pământ ...

Alina Perrin

În aplauzele călduroase ale sălii, am urcat cele câteva trepte care duceau spre centrul scenei, am luat microfonul și, cu un zâmbet larg, am rostit: ...

Ștefan Zoican Leadder

Să faci greşeli este una din cheile pentru a progresa. Există situaţii, desigur, când este important să nu se facă nici o greşeală – întreabă orice ch ...

Sebastian Samson Leadder

„Ce înseamnă customer experience?” – în această călătorie de învăţare, una dintre multele căi de parcurs, o cale pe care o consider încă nebătătorită ...

Dan Cantaragiu Leadder

Există câteva dileme ce ne însoţesc permanent de-a lungul vieţii noastre. Genul acela de subiecte care nasc pasiuni, stârnesc controverse și duc de mu ...

Ștefan Zoican

Vă propun să desfășuraţi un training de leadership, in-house, fără trainer extern, fără investiţii, fără obligaţii – doar voi, managerii organizaţiei ...