ASLAN | Other-Centered® Selling (OCS)
Ce este
Cui se adresează
Broșura detaliată a programului
Durata sesiunilor
sau
4 sesiuni x 3,5h
Forma de implementare
Personalizat pe specificul industriei în care organizaţia activează
Te-am făcut curios?
Te vom ajuta să afli soluţiile potrivite pentru tine și echipa ta
Despre ASLAN
O poveste începută în 1996, inspirată de personajul emblematic al leului Aslan din "The Chronicles of Narnia" de C.S. Lewis – un simbol al puterii puse în slujba altora.
Această filozofie a devenit fundamentul misiunii ASLAN: de a transforma organizaţiile printr-o abordare personalizată și empatică a vânzărilor.
ASLAN se concentrează pe două principii fundamentale: fiecare companie este unică, iar transformarea reală depășește simplul proces de instruire.
Cu o experienţă de peste 25 de ani, ASLAN este un lider global în domeniul trainingului de vânzări și al transformării organizaţionale, având o prezenţă extinsă în numeroase ţări. Colaborează cu branduri de renume internaţional din diverse industrii, oferind soluţii personalizate pentru provocările specifice fiecărei pieţe.
Astăzi, ASLAN rămâne fidel principiilor sale fundamentale și continuă să aducă schimbări semnificative în domeniul vânzărilor, punând clientul în centrul fiecărei interacţiuni.
Depre cursul Other-Centered® Selling
O schimbare de la clasica „vânzare”, la identificarea modului în care poţi să servești clienţii în fiecare etapă a procesului consultativ.
Scopul cursului de vânzări este să îi inveţe pe participanţi cum să-și schimbe focusul către client, accelerând astfel schimbarea și generând rezultate, prin:
- Construirea încrederii
- Descoperirea adevărului
- Explorarea profundă
- Câștigarea influenţei
- Simplificarea procesului de cumpărare
Problema pe care o rezolvă?
Clienţii sunt mult mai informaţi și mai puţin receptivi la abordările tradiţionale de vânzare, ceea ce duce la scăderea performanţei echipelor de vânzări.
Cursul Other-Centered® Selling se concentrează pe schimbarea mentalităţii vânzătorilor, ajutându-i să treacă de la vânzarea unui produs sau serviciu la a înţelege și a servi nevoile reale ale clienţilor. Astfel, nu mai este vorba doar de vânzare, ci de un proces consultativ în care vânzătorii redefinesc rolul lor, își ajustează abilităţile și creează un angajament autentic din partea clienţilor.
Această abordare ajută la creșterea receptivităţii clientului, facilitând deciziile de cumpărare și îmbunătăţind rezultatele echipelor de vânzări.
Te susţinem să ai din ce în ce mai mult succes!
Şi garantăm 100% pentru satisfacţia ta!
Primești 100% banii înapoi dacă nu ești mulțumit.