ASLAN | Other-Centered® Selling (OCS)

Ce este

Un program dedicat îmbunătăţirii performanţei de vânzări B2B (Business to Business).

Cui se adresează

Organizaţiilor ce urmăresc construirea unor relaţii de încredere cu clienţii, ceea ce va duce la creșterea performanţei de vânzări și a ratei de conversie.

Broșura detaliată a programului

Descarcă de AICI

Durata sesiunilor

2 zile de curs
sau
4 sesiuni x 3,5h

Forma de implementare

Exclusiv grupe INHOUSE

Personalizat pe specificul industriei în care organizaţia activează

Te-am făcut curios?

Te vom ajuta să afli soluţiile potrivite pentru tine și echipa ta

Despre ASLAN

O poveste începută în 1996, inspirată de personajul emblematic al leului Aslan din "The Chronicles of Narnia" de C.S. Lewis – un simbol al puterii puse în slujba altora.

Această filozofie a devenit fundamentul misiunii ASLAN: de a transforma organizaţiile printr-o abordare personalizată și empatică a vânzărilor.

ASLAN se concentrează pe două principii fundamentale: fiecare companie este unică, iar transformarea reală depășește simplul proces de instruire.

Cu o experienţă de peste 25 de ani, ASLAN este un lider global în domeniul trainingului de vânzări și al transformării organizaţionale, având o prezenţă extinsă în numeroase ţări. Colaborează cu branduri de renume internaţional din diverse industrii, oferind soluţii personalizate pentru provocările specifice fiecărei pieţe.

Astăzi, ASLAN rămâne fidel principiilor sale fundamentale și continuă să aducă schimbări semnificative în domeniul vânzărilor, punând clientul în centrul fiecărei interacţiuni.

Depre cursul Other-Centered® Selling

O schimbare de la clasica „vânzare”, la identificarea modului în care poţi să servești clienţii în fiecare etapă a procesului consultativ.

Scopul cursului de vânzări este să îi inveţe pe participanţi cum să-și schimbe focusul către client, accelerând astfel schimbarea și generând rezultate, prin:

Problema pe care o rezolvă?

Clienţii sunt mult mai informaţi și mai puţin receptivi la abordările tradiţionale de vânzare, ceea ce duce la scăderea performanţei echipelor de vânzări.

Cursul Other-Centered® Selling se concentrează pe schimbarea mentalităţii vânzătorilor, ajutându-i să treacă de la vânzarea unui produs sau serviciu la a înţelege și a servi nevoile reale ale clienţilor. Astfel, nu mai este vorba doar de vânzare, ci de un proces consultativ în care vânzătorii redefinesc rolul lor, își ajustează abilităţile și creează un angajament autentic din partea clienţilor.

Această abordare ajută la creșterea receptivităţii clientului, facilitând deciziile de cumpărare și îmbunătăţind rezultatele echipelor de vânzări.

Te susţinem să ai din ce în ce mai mult succes!
Şi garantăm 100% pentru satisfacţia ta!

Vrei să te convingi că programele noastre generează rezultate măsurabile în activitatea ta? Testează un loc într-o grupă OPEN!
Primești 100% banii înapoi dacă nu ești mulțumit.

Articole despre vânzări

Scrise de echipa Leadder

Delia Necula Viata la tara

Mi-am petrecut multe vacanţe de vară la ţară, așa cum sunt convinsă că au făcut majoritatea celor din generaţia mea, și amintirile din zilele petrecu ...

Vine iarna. Ai sanie? Denisa Cantaragiu

Citeam ieri că datoria publică a României a ajuns, la finalul lunii mai, la 172,6 miliarde de euro, în creștere cu 1,9 miliarde faţă de luna anterioa ...

Mihai Iordache Ţapinarii și Careul de Ași. Cum deblocăm conversaţiile care stagnează

Pregătind un workshop pentru unul dintre clienţii mei, am căutat o metaforă pentru a exemplifica 2 subiecte: blocajele care apar în conversaţiile cu ...