A fost un curs care mi-a clarificat, ordonat şi organizat strategia de negociere. Diferite lucruri pe care le făceam într-un anumit fel sunt acum mult mai clare şi organizate în paşi. Sunt câteva lucruri pe care le-am reţinut şi pe care le folosesc de fiecare dată când negociez (limita-ideal; pregătirea; dacă tu […], atunci eu […]; sumarizarea).
La nivel de echipă, am împărtăşit informaţiile importante din curs şi cel mai important a fost să îi fac pe colegii mei să conştientizeze faptul că instrumentele pe care ei le au la dispoziţie (discounturi, TP, LC, salopete, plase de schelă etc) şi pe care ei le pot oferi uşor, au valoare pentru client şi ei trebuie să folosească acest lucru în favoarea lor şi să le pună pe masă cerând din partea clientului ceva suplimentar (lista dorinţelor). În final, pot să spun că este unul dintre cursurile în urma căruia chiar am rămas cu câteva lucruri pe care le folosesc şi de care mă bucur că mi-au fost aduse la cunoştinţă.
La nivel de echipă, am împărtăşit informaţiile importante din curs şi cel mai important a fost să îi fac pe colegii mei să conştientizeze faptul că instrumentele pe care ei le au la dispoziţie (discounturi, TP, LC, salopete, plase de schelă etc) şi pe care ei le pot oferi uşor, au valoare pentru client şi ei trebuie să folosească acest lucru în favoarea lor şi să le pună pe masă cerând din partea clientului ceva suplimentar (lista dorinţelor). În final, pot să spun că este unul dintre cursurile în urma căruia chiar am rămas cu câteva lucruri pe care le folosesc şi de care mă bucur că mi-au fost aduse la cunoştinţă.
Dragoş Predoană
National B2B Manager Fabryo