REGULAMENTUL CAMPANIEI PROMOTIONALE

Încheie 2024 cu 24% mai eficient

💡 SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI

Organizator al campaniei promoționale „Promoție cum nu am mai avut – reducere de 24%” este ARI ANALITYX SRL, cu sediul social în Loc. Dumbrăvița, Str. Gabriel Liiceanu Nr. 2, Ap. 2, Etaj, Camera 2, cod poștal 307160, jud. Timiș, adresa de corespondență în București, Str. Automatizării, nr. 21B, cod poștal 013885, sector 1, având cod fiscal RO 32295325, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J35/2442/2013, cont bancar nr. RO38 BTRL RON CRT 04033 56401, deschis la Banca Transilvania, numită în cele ce urmează „Organizatorul”. Prin participarea la această Campanie Promoțională, participanții sunt de acord să respecte și să se conformeze tuturor prevederilor, termenilor și condițiilor prezentului Regulament și legislației aplicabile.

💡 SECTIUNEA 2. LOCUL DE DESFASURARE SI DURATA CAMPANIEI

Campania promoțională va avea loc pe teritoriul României și se va desfășura în perioada 01.11 – 15.12.2024 (inclusiv), aceasta fiind perioada în care se vor semna contractele de achiziție de servicii de training supuse Campaniei Promoționale.

Campania promoțională se va desfășura în conformitate cu prevederile prezentului Regulament. Regulamentul Campaniei este disponibil oricărui solicitant, în mod gratuit, pe întreaga durată a Campaniei, prin accesarea paginii Organizatorului: www.leadder.ro.

💡 SECTIUNEA 3. CONDITII DE PARTICIPARE

3.1 Condiții de participare
Pot participa la prezenta campanie orice persoană juridică, indiferent dacă au sau nu calitatea de client al Organizatorului.

3.2 Programe de training care fac obiectul Campaniei Promoționale
Fac obiectul Campaniei Promoționale următoarele programe de training (Programele):

  • „Scotwork – Abilități Avansate de Negociere” (ANS) – grupă inhouse de 6 sau 12 participanți
  • „Scotwork – Abilități Fundamentale de Negociere” (AFN) – grupă inhouse de 6 sau 12 participanți
  • “Becoming Your Best – Leadership”
  • “Becoming Your Best – Time Management” – varianta recurentă
  • “Becoming Your Best – Planificare și rezolvare de Probleme” – varianta recurentă
  • “Decision Making – Procesul de luare de decizii în 4 pași” – varianta recurentă
  • “Color Accounting”

3.3. Condiții referitoare la încheierea și implementarea programelor de training
Pentru a beneficia de promoție, este necesară îndeplinirea cumulativă a următoarelor condiții:

  1. Contractul de achiziție de servicii de training pentru unul sau mai multe dintre Programe se semnează cel târziu la data de 15.12.2024.
  2. Prețul contractului menționat la punctul 1 se plătește integral cel târziu la data de 15.01.2025.
  3. Implementarea Programelor va fi realizată până cel târziu la data de 31.03.2025.

În cazul în care una sau mai multe dintre condițiile de la punctele 2 și 3 de mai sus nu este/nu sunt îndeplinite, participantul va achita integral prețul Programelor achiziționate.

💡 SECTIUNEA 4. BENEFICIILE

4.1. Beneficii

În cazul în care sunt îndeplinite cumulative toate condițiile de la Secțiunea 3, participantul va primi un discount după cum urmează:

  • Un discount de 12% pentru achiziția de Programe în valoare totală de minim 12.000 euro în perioada de valabilitate a Campaniei Promoționale (suma poate fi compusă dintr-un mix de grupe inhouse).
  • Un discount de 24% pentru achiziția de Programe în valoare totală de minim 24.000 euro în perioada de valabilitate a Campaniei Promoționale (suma poate fi compusă dintr-un mix de grupe inhouse).

4.2. Discounturile nu se cumulează. Cu titlu de exemplu, dacă un participant a încheiat un contract de achiziție de Programe în valoare de 13.000 euro și ulterior, în perioada de valabilitate a Campaniei Promoționale, încheie un alt contract de 25.000 euro, acesta va primi un singur discount de 24% aplicabil la valoarea cumulată a serviciilor.

💡 SECTIUNEA 5. PERIOADA MONITORIZARE TRANZACTII SI PLATI

Perioada de monitorizare a îndeplinirii condițiilor de participare la campanie privind participanții și Programele este de la data începerii Campaniei Promoționale (01.11.2024) până la data finalizării perioadei de implementare a Programelor (31.03.2025).

💡 SECTIUNEA 6. ACORDAREA BENEFICIILOR

Beneficiile se vor acorda garantat pentru toți participanții care achiziționează Programe conform condițiilor de participare de la Secțiunea 3, fără tragere la sorți, în limita stabilită la Secțiunea 4 din prezentul Regulament.

Orice eventuală contestație sau sesizări cu privire la prezenta Campanie pot fi formulate în scris și trimise prin email la office@leadder.ro, în atenția Departamentului de Marketing. Contestația se va soluționa în termen de maximum 5 (cinci) zile lucrătoare de la primire. În cazul în care contestatorul va fi nemulțumit de decizie, se va încerca rezolvarea contestației pe cale amiabilă, iar în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești române competente.

💡 SECTIUNEA 7. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Datele cu caracter personal ale participanților la campania promoțională sunt prelucrate în conformitate cu dispozițiile legale privind protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, astfel cum acestea sunt prevăzute de Regulamentul General privind Protecția Datelor nr. 679/2016, legislația subsecventă.

Datele cu caracter personal sunt prelucrate în vederea îndeplinirii scopurilor prezentei campanii promoționale, respectiv promovarea și derularea campaniei, verificarea îndeplinirii condițiilor de eligibilitate conform Secțiunii 3.

Categoriile de date supuse prelucrării în scopurile identificate anterior sunt după cum urmează:

  • Date cu caracter personal aparținând persoanelor participante desemnate de participantul la Campanie:
  • Date captate prin intermediul landing page: nume, prenume, număr telefon, adresă e-mail, data nașterii, etc.
  • Date prelucrate ca urmare a participării la sesiunile de training: nume, prenume, telefon, adresă de email.

În vederea realizării scopurilor de prelucrare menționate, Organizatorul va prelucra datele cu caracter personal pe durata campaniei promoționale, precum și ulterior, atunci când există o necesitate de afaceri legitimă pentru a proceda astfel (de exemplu, pentru a vă furniza informațiile solicitate sau pentru a ne respecta obligațiile legale, fiscale sau contabile). Este posibil ca, în urma îndeplinirii termenelor legale de arhivare, Organizatorul să dispună anonimizarea datelor, lipsindu-le astfel de caracterul personal și să continue prelucrarea datelor anonime pentru scopuri statistice.

Pentru îndeplinirea scopurilor de prelucrare, Organizatorul poate dezvălui datele cu caracter personal către următoarele categorii de destinatari: Persoana vizată, reprezentanții legali sau convenționali ai Persoanei vizate, reprezentanții Organizatorului, alte persoane fizice sau juridice care prelucrează datele personale în numele Organizatorului, parteneri contractuali ai Organizatorului și împuterniciți ai Organizatorului.
În cazul în care Organizatorul va transfera date cu caracter personal în afara României, UE/SEE, acesta declară că a luat toate măsurile adecvate tehnice și organizatorice pentru protecția acestor date.

Persoanele vizate beneficiază de următoarele drepturi în contextul prelucrării datelor cu caracter personal:

  1. Dreptul la informare = dreptul persoanei vizate de a fi informată cu privire la identitatea și datele de contact ale operatorului și ale Responsabilului cu protecția datelor, scopurile în care se face prelucrarea datelor, categoriile de date cu caracter personal vizate, destinatarii sau categoriile de destinatari ai datelor, existența drepturilor prevăzute de legislația privind protecția datelor cu caracter personal pentru persoana vizată și condițiile în care pot fi exercitate.
  2. Dreptul de acces la date = dreptul persoanei vizate de a obține de la operatorul de date, la cerere și în mod gratuit, confirmarea faptului că datele cu caracter personal care o vizează sunt sau nu prelucrate de către acesta;
  3. Dreptul la rectificare = dreptul persoanei vizate de a obține, la cerere și în mod gratuit, rectificarea datelor inexacte care o privesc, precum și completarea datelor incomplete;
  4. Dreptul la ștergerea datelor („dreptul de a fi uitat”) = dreptul persoanei vizate de a obține, la cerere și în mod gratuit, în măsura în care sunt îndeplinite condițiile prevăzute de lege, ștergerea datelor cu caracter personal care privesc acea persoană;
  5. Dreptul la restricționarea prelucrării = dreptul persoanei vizate de a obține, la cerere și în mod gratuit, în măsura în care sunt îndeplinite condițiile prevăzute de lege, marcarea datelor cu caracter personal stocate, cu scopul de a limita prelucrarea ulterioară a acestora;
  6. Dreptul la portabilitatea datelor = dreptul persoanei vizate de a primi, la cerere și în mod gratuit, datele cu caracter personal într-o modalitate structurată, folosită în mod obișnuit și într-un format ușor de citit, precum și dreptul ca aceste date să fie transmise de către Organizator către alt operator de date, în măsura în care sunt îndeplinite condițiile prevăzute de lege;
  7. Dreptul la opoziție = dreptul persoanei vizate de a se opune în orice moment, din motive întemeiate și legitime legate de situația sa particulară, ca datele cu caracter personal care o vizează să facă obiectul unei prelucrări, în măsura în care sunt îndeplinite condițiile prevăzute de lege;
  8. Dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale = dreptul persoanei vizate de a cere și de a obține retragerea, anularea sau reevaluarea oricărei decizii bazate exclusiv pe prelucrări efectuate prin mijloace automate (incluzând crearea de profiluri) care produce efecte juridice în privința persoanei vizate sau o afectează în mod similar într-o măsură semnificativă;
  9. Dreptul de a se adresa justiției sau Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal = dreptul persoanei vizate de a se adresa cu plângere Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal, respectiv de a se adresa justiției pentru apărarea oricăror drepturi garantate de legislația aplicabilă în domeniul protecției datelor cu caracter personal, care au fost încălcate.

În cazul în care prelucrarea datelor cu caracter personal este întemeiată pe consimțământul persoanei vizate, aceasta dispune de dreptul de a retrage acest acord, în orice moment, fără ca acest lucru să afecteze legalitatea prelucrării efectuate deja pe baza consimțământului exprimat anterior.
Pentru detalii suplimentare cu privire la activitățile de prelucrare efectuate de către Organizator, precum și cu privire la drepturile de care beneficiați în acest context și, respectiv, pentru exercitarea acestor drepturi, vă rugăm să vă adresați printr-o cerere (pe suport hârtie/in format electronic, prin e-mail) către dataprotection@leadder.ro.
De asemenea, aveți posibilitatea de a contacta și Responsabilul privind Protecția Datelor la nivelul A, la următoarea adresă de e-mail: dataprotection@leadder.ro

Organizatorul asigură confidențialitatea datelor cu caracter personal prelucrate în conformitate cu temeiul juridic aplicabil pentru prelucrarea datelor și conform prevederilor legale. Accesul la informațiile tratate drept confidențiale va fi limitat la acele persoane care, prin natura activității desfășurate, este necesar să ia cunoștință de aceste informații în scopul ducerii la îndeplinire a scopului, raporturilor juridice născute în relație cu Organizatorul. Aceste persoane sunt ținute să respecte caracterul confidențial al acestor informații, asumându-și la rândul lor obligația de a asigura și păstra confidențialitatea acestor date și informații și de a le prelucra în conformitate cu cerințele legale.

💡 SECTIUNEA 8. LITIGII

Eventualele neînțelegeri apărute între Organizator și participanții la campania promoțională se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care rezolvarea amiabilă nu va fi posibilă, acestea vor fi supuse spre soluționare instanțelor judecătorești române competente, în conformitate cu prevederile legislației române.

💡 SECTIUNEA 9. INTRERUPEREA SAU INCETAREA PROMOTIEI

Prezenta Campanie poate fi întreruptă, modificată, suspendată sau poate înceta în orice moment în cazul în care Organizatorul decide în acest sens. De asemenea, Organizatorul își rezervă dreptul de a modifica datele și durata Campaniei, modificări care vor fi aplicabile pentru viitor și numai după împlinirea termenului comunicat public în acest scop.
Orice acțiune dintre cele enumerate anterior va fi adusă în prealabil la cunoștința publicului prin publicarea pe website-ul Organizatorului cu 2 (două) zile înainte de respectiva acțiune unilaterala a Organizatorului.

💡 SECTIUNEA 10. CLAUZE DIVERSE

10.1. Participarea la această campanie promoțională implică obligația participanților de a accepta prevederile prezentului Regulament și ale legislației aplicabile.
10.2. Regulamentul campaniei promoționale va fi disponibil, în mod gratuit, oricărui solicitant, pe perioada de desfășurare a campaniei promoționale pe site la adresa: www.leadder.ro.
10.3. Organizatorul își rezervă dreptul de a modifica prezentul Regulament prin Acte Adiționale, eventualele modificări intrând în vigoare după ce acestea vor fi făcute publice prin publicare pe site la adresa www.leadder.ro.
10.4. Organizatorul este îndreptățit să ia toate măsurile necesare, inclusiv descalificarea și neacordarea premiului, în caz de tentativă de fraudă, fraudă a sistemului/mecanismului Promoției, abuz sau orice alte tentative frauduloase care ar putea afecta imaginea companiilor implicate sau/sau a Promoției.
10.5. Organizatorul are dreptul de a descalifica orice participant care nu respectă regulile impuse prin prezentul Regulament.
10.6. Organizatorul nu își asumă răspunderea pentru imposibilitatea participării la această Campanie din cauze care nu depind direct de Organizator.
10.7. Organizatorul va lua toate măsurile necesare pentru desfășurarea Campaniei în condițiile normale conform celor prezentate, însă nu își asumă răspunderea pentru eventualele nemulțumiri, contestații ale participanților, care nu vizează încălcări ale cadrului legislativ în vigoare.

Organizator,

Ari Analityx SRL