Grupe OPEN

Suntem onoraţi să putem numi parteneri peste 100 companii din întreaga ţară. Ce scriu clienţii despre noi?
Daniel Cîrstea, CEO Profi

Pentru a avea o expansiune galopantă similară cu cea a reţelei Profi, se impune pregătirea permanentă a liderilor de azi care vor crea liderii de mâine.

După câteva cercetări în piaţă am decis să lucrăm cu Leadder pentru dezvoltarea personală şi profesională a întregii echipe de management Profi. Parcurgerea cursului Effective Personal Leadership, după Effective Personal Productivity au avut ca rezultat:
– Cascadarea/comunicarea mai eficientă a obiectivelor stabilite de către companie
– Identificarea minutelor pierdute din viaţa personală corelată cu investirea acestui timp în zona educaţională pentru dezvoltarea personală şi profesională a managerilor superiori.

Pe plan personal acest curs m-a ajutat să am o relaţie mai apropiată, de prietenie, cu persoanele care îmi raportează în business, o relaţie care m-a ajutat să îi înţeleg mai bine pe toţi cei din jurul meu.

Mircea Popescu, General Manager Weber

O mare consecință a programului „Effective Motivational Leadership” a fost că am început să implementăm cu toţii în organizaţie Viziunea, Misiunea, Valorile și Obiectivele, fiind conștienți de faptul că doar după o astfel de implementare fiecare persoană îşi va înţelege rolul în cadrul companiei. Scopul procesului este acela de a motiva oamenii dispuşi și capabili să acționeze autonom pentru atingerea obiectivelor companiei şi pentru continua îmbunătăţire a acestei abordări.

Mai mult decât atât, după parcurgerea programului „Effective Personal Leadership” am devenit conştient de propriile nevoi, în privinţa dimensiunilor culturale şi spirituale ale vieţii mele. Periodic îmi aloc timp pentru reflecție spirituală. Am petrecut două ore pe săptămână meditând asupra viziunii, misiunii și a valorii personale.

Carmen Gheorghe, Director Dezvoltare şi Calitate Fabryo

Programul „Effective Motivational Leardership” mi-a adus răspunsuri la întrebările legate de modul prin care poţi obţine cele mai bune rezultate în şi împreună cu echipa.
Sunt convinsă că cea mai importantă resursă pentru inovaţie şi progres sunt oamenii, membri echipei, care au responsabilităţi diferite, dar şi talente, nevoi, dorinţe, idealuri atât de diverse. De aceea îmi doream să ştiu cum să îi motivez, să fiu suportul lor pe drumul către performanţă.
„Effective Motivational Leadeship” mi-a oferit instrumentele pentru a implementa schimbarea şi inovarea în organizaţie şi pentru a inspira, a motiva oamenii şi a forma echipe performante.
Am mulţumirea că, astfel, las ceva în urmă: oameni de succes care vor continua să construiască echipe în afaceri de succes.
Consider că acest program te ajută să te dezvolţi ca lider, dar şi să dezvolţi alţi lideri la rândul tău.

Cornel Păuna, CEO Dacora Print

Cel mai important avantaj competitiv pentru companii în secolul XXI sunt oamenii”. Iar un mare beneficiu al programului Effective Motivational Leadership este acela că te învaţă să construieşti echipe cu un efort minim obţinând performanţe mari.
Programul ne arată cât de importante sunt viziunea şi valorile atunci când acestea sunt asimilate de oameni, cât de important este să ajuţi oamenii să se dezvolte la întregul lor potenţial, să-i motivezi prin atitudine, cât de important este să asiguri un mediu care stimulează creativitatea şi inovaţia, să arăţi oamenilor de ce fac ceea ce fac zi de zi în companie, să te urmeze din convingere şi nu din constrângere şi mai departe să-i ajuţi şi pe ei să poată deveni lideri.

Daniel Olăeru, National Key Account Manager Fabryo

Credeam prin natura jobului făcut de aproape 20 de ani că ştiu ce înseamnă NEGOCIEREA şi că această activitate nu are secrete pentru mine. M-am înşelat. Prin programul Scotwork am realizat cât de complexă şi planificată este această activitate; cât de exact poate fi rezultatul negocierii dacă sunt respectaţi paşii corecţi. Cel mai frumos şi spectaculos a fost momentul în care unul din traineri ne-a comunicat că este minunat dacă de la acest program plecăm cu fraza învăţată: „dacă tu faci asta […], atunci şi eu o sa fac asta […]!”

De când am făcut acest curs şi până astăzi, aplic pe formularul de negociere toate discuţiile importante cu clienţii Key Account ai companiei şi pot să spun sincer că avem rezultatele dorite obţinute.

Călin Şomcutean, Director Comercial Fabryo

Experienţa cu programul de negociere a fost una specială, diferită de orice experienţă cu orice program de training datorită utilizării filmărilor video şi a feedback-ului imediat după sesiunile de lucru pe baza filmărilor. Această metodologie mi-a permis aplicarea imediată în practică a conceptelor teoretice, într-un mediu asistat, care mi-a uşurat înţelegerea şi învăţarea imediată a paşilor de negociere. Materialul de studiu este foarte bine structurat, livrat în limba româna şi resursele disponibile pe site sunt extrem de utile.

Rezultatele au venit imediat, ne-am atins obiectivele propuse în majoritatea negocierilor în care am intrat şi întreaga echipă face acum procesul de negociere în 8 paşi.

Dragoş Predoană, National B2B Manager Fabryo

A fost un curs care mi-a clarificat, ordonat şi organizat strategia de negociere. Diferite lucruri pe care le făceam într-un anumit fel sunt acum mult mai clare şi organizate în paşi. Sunt câteva lucruri pe care le-am reţinut şi pe care le folosesc de fiecare dată când negociez (limita-ideal; pregătirea; dacă tu […], atunci eu […]; sumarizarea)

La nivel de echipă, am împărtăşit informaţiile importante din curs şi cel mai important a fost să îi fac pe colegii mei să conştientizeze faptul că instrumentele pe care ei le au la dispoziţie (discounturi, TP, LC, salopete, plase de schelă etc) şi pe care ei le pot oferi uşor, au valoare pentru client şi ei trebuie să folosească acest lucru în favoarea lor şi să le pună pe masă cerând din partea clientului ceva suplimentar (lista dorinţelor).

În final, pot să spun că este unul dintre cursurile în urma căruia chiar am rămas cu câteva lucruri pe care le folosesc şi de care mă bucur că mi-au fost aduse la cunoştinţă.

Carmen Dedu, Manager Achiziţii Fabryo

Programul Scotwork pentru dezvoltarea abilităţilor de negociere a fost ca o „gură de aer proaspăt” care îţi intră în plămâni şi îţi redă energia pentru o întreagă zi, iar cursul m-a captat din primul moment prin modul de predare şi organizare. Faptul că am lucrat doar prin studii de caz m-a ajutat să înţeleg mult mai repede aplicabilitatea practică a informaţiilor şi mi-a deschis noi perspective privind modul de organizare şi desfăşurare al unei negocieri.

Chiar dacă nu întotdeauna înaintea unei întâlniri cu furnizorii îmi structurez informaţiile în scris, în discuţiile cu colegii de departament şi în timpul întâlnirilor urmez paşii învăţaţi prin programul Scotwork.

Logo

Abonează-te la blogul nostru

*

Completează formularul pentru a fi contactat

Manifestarea vie a interesului, alături de dorinţa autentică de a fi mereu implicat.
Cunoaşterea ne luminează viaţa , precum energia electrică. Nu putem să fim furnizori universali de electricitate, dar suntem decişi să ajutăm din suflet la declanşarea „comutatorului” reprezentat de entuziasm.
Convingerea că cineva este de nădejde, onest şi nu va face nimic împotriva intereselor tale.
Onestitatea şi integritatea nu sunt discutabile. Ele doar există sau nu. Alb sau negru. Am ales ca, indiferent de costuri, să le înglobăm în propriul ADN şi să punem binele partenerilor deasupra intereselor noastre.

Calitatea de a fi întotdeauna excepţional, remarcabil sau eminent în ceea ce faci.

Întotdeauna acţionăm pentru a depăşi aşteptările partenerilor noştri. Aristotel ne-a inspirat să alegem această cale: “Suntem ceea ce facem în mod repetat. Excelenţa, prin urmare, nu este o acţiune, ci un obicei“.
Credinţa că ceea ce faci este foarte important, investind timp şi energie pe măsură.

Nu vă putem rezolva dilemele. Nu vă putem recruta specialişti. Nu putem nici măcar să vă oferim soluţii de business. Însă punem în slujba succesului vostru toată energia şi determinarea de care suntem capabili.

Completează formularul pentru a putea descărca