Pas cu pas suntem alături de lideri și de organizaţiile din care aceştia fac parte
Leadder este un distribuitor de educaţie de business care aduce organizaţiilor cu ADN antreprenorial din Romania un portofoliu de produse și soluţii complementare destinate dezvoltării oamenilor și organizaţiilor din care aceștia fac parte.
Clienţii noștri, companii românești sau internaţionale, beneficiază de produse și soluţii premium, recunoscute la nivel mondial, pe care le livrăm cu ajutorul unei echipe de profesioniști certificaţi, antreprenori și manageri cu experienţă, care cunosc realităţile mediului românesc de afaceri.
La baza procesului de dezvoltare stau trei piloni principali:
• Procesul începe întotdeauna de sus în jos, împlicând persoanele de decizie: directori generali, manageri sau proprietari
• Acest lucru permite crearea unor „triunghiuri de comunicare” între trainer, cursant și managerul direct
• Astfel, în urma procesului, participanţii obțin rezultate măsurabile, prin generarea de acţiuni concrete, planificate și programate în avans.

Ești la doar 1 pas distanţă pentru a avea alături un adevărat partener de schimbare, preocupat mereu să îţi depășească așteptările, care va acţiona întotdeauna pentru a te sprijini să valorifici atât potenţialul tău, cât și pe cel al companiei și al oamenilor din echipa ta!
Echipa noastră
Suntem o echipă de oameni veseli, pozitivi și proactivi. Suntem cu adevărat pasionaţi de dezvoltarea oamenilor și ne face plăcere să îi servim și să contribuim pas cu pas la succesul lor. Cu toţii avem experienţă managerială și background antreprenorial și ne străduim să aducem plus valoare programelor pe care le facilităm. Vă prezentăm mai jos întreaga noastră echipă, în ordinea numerelor de pe tricou ☺

Andreea Bobiş
FacilitatorDin 2016, Andreea este punctul nostru forte în inima Ardealului. Consideră că acel moment a fost un punct de cotitură în viața ei, având o experienţă în management și antreprenoriat de 6 ani. În timpul liber îi place să conducă orice are măcar 4 roţi (kart, mașină, camion, chiar și tanc), citește mult și îi place să își asume riscuri, ieşind din zona de confort. A adunat în “portofoliu” un salt cu parașuta, un zbor cu balonul, iar următorul capitol pe lista ei este bungee jumpingul.

Cătălina Barbu
Facilitator & TrainerCătălina s-a alăturat echipei în 2014. În prezent, facilitează diferite programe și se ocupă în egală măsură de pregătirea și dezvoltarea colegilor facilitatori. Are o vastă experienţă de management atât ca antreprenor, cât și ca angajat în poziţii de conducere în diferite multinaţionale. Este pasionată de motociclism și alocă plimbărilor pe două roţi cel puţin o vacanţă pe an, alături de prieteni. Îi face mare plăcere să meșterească prin casă și găsește mai tot timpul ceva de făcut.

Cosmin Căpăţâneanu
FacilitatorCosmin are o experienţă în management de peste 15 ani. De-a lungul timpului a activat în IT, ocupând poziţii ca Director General şi Business Unit Director la diferite companii. Este membru în boardul unei companii de logistică, fiind responsabil de departamentele de vânzări, IT şi customer service. Este colegul nostru din 2018 şi spune despre el că este un om vesel şi curios, fiind mereu preocupat de dezvoltarea personală şi a echipei.

Dan Cantaragiu
Managing PartnerÎn 1997, Dan a avut un vis care a devenit realitate în 2011 odată cu fondarea Leadder. A trăit diverse experienţe manageriale atât în mediul antreprenorial, cât şi în companii multinaţionale. Născut în Constanţa, iubeşte soarele şi marea. La o vârstă fragedă fiind, a citit cuvintele spuse de Mario Andretti, campion mondial de Formula 1: "Dacă ai totul sub control, înseamnă că pur şi simplu te deplasezi prea încet". De atunci, acest motto îi călăuzeşte viaţa.

Denisa Cantaragiu
Sales DirectorDenisa face parte din acei oameni norocoși care pot încadra viaţa lor profesională ca fiind o parte din viaţa personală. Are 21 ani de experienţă în muncă și consideră că are cea mai frumoasă meserie din lume, aceea de a căuta și de a găsi oameni dedicaţi și motivaţi, care cred în ei înșiși și în potenţialul lor. Este un om pozitiv, iubește oamenii și își dorește ca lumea să își aducă aminte de ea pentru încrederea pe care o transmite celor din jur.

Diana Cimpu
Marketing ManagerDiana s-a alăturat echipei în 2014, având o vastă experienţă în marketing și organizări de evenimente. Are o experienţă în muncă de 10 ani, iar de 3 ani a intrat și în sfera antreprenoriatului. Este pasionată de orice ţine de gadget-uri și tehnologie și trăiește să-și depășească limitele și temerile și să iasă din zona de confort. Este mare iubitoare de animale și pasionată de călătorii, având ca obiectiv personal să pășească în următorii ani pe fiecare continent.

George Sin
Logistics CoordinatorPasiunea pentru autoturisme și călătorii l-au adus pe George în echipa noastră pentru a ne putea oferi o mai bună mobilitate. El este persoana la uşa căruia poţi bate noaptea pentru o vorbă bună, retrăgându-te mai zâmbitor şi mai plin de viaţă, dar şi pentru a-ţi împrumuta ultima carte citită despre care ţi-a vorbit cu atâta ardoare. Comunicarea nu este singura calitate, el având de asemenea un deosebit simţ al umorului şi tratează cu mult entuziasm provocările cotidiene.

Eugen Iordache
FacilitatorEugen face parte din echipa noastră din 2016 şi este în egală măsură avocat, antreprenor și facilitator. Îi place să lucreze cu oamenii și să construiască echipe alături de care poate permanent să exploreze noi teritorii. Are o abordare neconvenţională, folosindu-se de abilităţile dobândite în diferite arii de dezvoltare, iar medierea și comunicarea sunt punctele lui forte. Îl preocupă constant dezvoltarea personală, iar marile lui pasiuni sunt sportul și muzica.

Laurențiu Bănescu
FacilitatorLaurenţiu face parte din echipa noastră din 2014, facilitând preponderent programe de vânzări și de productivitate. Are peste 10 ani de experienţă în poziţii de management în vânzări și marketing în companii multinaționale cum ar fi Coca-Cola, Carlsberg, Red Bull sau Henkel, în ultimul său job, la finalul lui 2012, conducând o echipă de 52 de oameni. Este creatorul brandului Zăganu, iar marea lui pasiune este snookerul, fiind membru în Liga Naţională.

Mălina Arsenoiu
Operations DirectorMălina are 10 ani experienţă într-o companie multinaţională, cu diferite roluri în Sales, Customer Experience, People Management şi Project Management. Este pasionată de tot ceea ce înseamnă dezvoltare personală şi crede în educaţie. Iubeşte filmele, îndeosebi cele care oferă cel puţin o lecţie de viaţă. Este o persoană plină de energie şi consideră că orice poate fi realizat, cu răspunsurile potrivite la întrebarea “Care sunt resursele necesare?”

Monica Stroe
FacilitatorMonica are o carieră de peste 15 ani, deținând poziții executive în diferite firme românești și multinaționale. Are experiență în vânzări, marketing, management de proiect și implementarea de soluții strategice în creșterea performanțelor companiilor. În prezent, pe lângă rolul de facilitator din cadrul echipei noastre, este și consultant în industria metalurgică și în piața titanului. Îi place să își petreacă timp cu familia și are o mare pasiune pentru matematică.

Nicoleta Tănasie
Office ManagerActiv (ă) și Proactiv (ă) sunt două dintre cuvintele care o reprezintă. Are aproape 15 ani de experienţă petrecuţi în companii, mai mari sau mai mici, iar din 2015 este membru al echipei noastre. Îi place constant să se autodepășească, fiecare lucru nou fiind o provocare. Are o memorie extraordinară, este atentă și la cele mai mici detalii, fiind o fire analitică. Este căsătorită, are doi băieţi și îi place să viziteze locuri noi, să citească, să picteze și să petreacă cât mai mult timp cu familia.

Ştefan Zoican
Business PartnerŞtefan are o experienţă de 12 ani în management operaţional şi 18 ani în managementul resurselor umane. De-a lungul timpului, a lucrat atât în companii româneşti, cât şi în multinaţionale, iar din 2018 face parte din echipa Leadder. Familia şi dezvoltarea personală sunt „motorașele” sale interioare. Se ghidează, printre altele, după mesajul lui Benjamin Disraeli: „Nutreşte gânduri însemnate, pentru că niciodată nu vei urca mai sus de gândurile tale”.

Tinca Celnicu
Business PartnerTinca are o experienţă de aproape 20 de ani în managementul finanţelor şi al contabilităţii afacerii. A ocupat poziții ca Treasury Manager, Financial Controller, CFO şi a fost consultant de business în diverse proiecte. Este autoarea bestsellerului „O pereche de pantofi: finanţele şi contabilitatea afacerii’’, o poveste de business care îl apropie pe cititor de lumea finanţelor afacerii, o carte atipică în acest domeniu. Susţine cursuri şi workshopuri de finanţele afacerii.